Tervetuloa blogiini!

Arkea, sairauksia, erilaisuutta, voittajia, ilon hetkiä, epätoivoa, köyhyyttä ja rikkautta.
Meillä. Tässä ja nyt. Blogi täynnä elämää.

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

ihan pihalla

Olin eilen viettämässä laatuaikaa mieheni kanssa eräässä hotellissa, ja siellä syntyi idea bloggaamisesta. Tämä on minulle ihan uutta, joten katsotaan miten tämä lähtee käyntiin;) Olen ihan pihalla. Mutta eikö se tästä selkiydy!
 Päädyimme viettämään pienen miniloman, vaikka molempien tilit näyttää melkein miinusta. Olen nimittäin menossa viikon päästä Meilahden sairaalaan sydänsiirtoselvityksiin, ja jos pääsen siirtolistalle, niin sitten emme poistukaan kovin kauas kotikonnuilta. Pieni hengähdystauko tekikin meille ihan hyvää, ollaan viime aikoina taisteltu miljoonasta asiasta, kelan etuudet takkuaa, pienimmän lapsen huoltajuuskiista alkoholisti-isänsä kanssa. Vanhempi tyttö oli lastenklinikalla ja suunniteltu toimenpide ei onnistunutkaan.... Oma kunto on todella heikko, suorituskyky kymmenen prosenttia normaalista. Olen kuin mopon moottorilla liikkuva täysperävaunurekka!!!

3 kommenttia:

  1. Hei sulle Sari-siskoni. Voi kun olis jokin keino jolla poistaa kaikki sairaudet teiltä kaikilta. Elämä on muutenkin välillä vaikeaa mutta ei sen saisi olla ihan noin vaikeaa!! Minä joka en rukoile yleensä niin nyt oon oppinut senkin taidon, olen muistanut koko poppoota iltarukouksin, katotaan onko sitä Isoa Juippia olemassa ;)
    -Tuula-

    VastaaPoista
  2. Tosi hienoa Sari, että jaksat pitää blogia! Toivottavasti pääset myös Karpatioiden vk-tapaamiseen huhtikuussa, niin kotinurkillasi kun kerrankin on. Olisi mukava nähdä pitkästä aikaa, kun useasti tulee mietittyä, mitä teille kuuluu. Toivon kaikkea hyvää teille mitä tarjolla vaan on!
    -Liisa, varahallituksessa niin ikään

    VastaaPoista
  3. Hieno juttu että aloit kirjoittaa! Voimia jatkoon!! :)

    VastaaPoista

Kiva, kun kävit! Jätä tänne terveisesi :)